П’ять найкращих фільмів XXI століття про вкрай фатальних дівчат

Нове століття вже називають епохою сильних жінок. Природно, що їх все більше стає і в кіно

08:0003.02.2021

Твитнуть

Нове століття вже називають епохою сильних жінок. Природно, що їх все більше стає і в кіно

Нове XXI століття вже називають століттям сильних жінок. Дівчата більше не чекають на прекрасного принца або кого-небудь, хто б вирішив за них їхні проблеми, а беруть власне життя у свої руки. Звісно це знаходить своє відображення у кіно. Розповідаємо про п’ятірку яскравих героїнь, які перехоплювали ініціативу ще на зльоті. У кожної своя нетривіальна історія, і не кожна з цих дівчат – позитивна героїня. Головне в кіно – бути цікавою. А ці дівчата дуже цікаві. І одна з них ось-ось з’явиться на широких екранах.

Перспективна дівчина, реж. Еміральд Феннел
Шоураннерка другого сезону модної шпигунської драми «Вбиваючи Єву» і виконавиця ролі Камілли Паркер-Боулз в шоу «Корона» Еміральд Феннел дуже гучно заявила про себе режисерським дебютом «Перспективна дівчина» на кінофестивалі Sundance минулого року. Фільм отримав небувалу похвалу від перших глядачів і критиків за сильну детективну історію, яскравих героїв, відмінний гумор, стильний саундтрек і картинку. Із запізненням через світову пандемію цієї зими фільм нарешті дістався до великих екранів під оплески глядачів, які тепер б’ються через несподіваний фінал, розбирають образи героїні Кері Малліган – Кассандри, і слухають саундтрек по десятому колу. За сюжетом, Кассандра живе подвійним життям: вдень вона працює в кав’ярні, а вечорами приміряє на себе нові образи, вирушає до клубів та барів, і прикидаючись п’яною, очікує коли до неї підійде черговий «хороший хлопець». Колись вона була успішною студенткою медичного університету, яка покинула минуле життя, поки люди з того часу знову не опинилися просто перед нею. Окрім Кері Малліган у фільмі знялися безліч впізнаваних облич – Бо Бернем, Елісон Брі, Адам Броуді, Лаверна Кокс, Альфред Моліна і багато інших. У продюсерському кріслі – Марго Роббі.

Загублена, реж. Девід Фінчер

Ще до появи однойменного роману на полицях книжкових магазинів, права на екранізацію майбутнього світового бестселера викупила розумниця Різ Візерспун. А сюжет «Загубленої» зацікавив одного з головних американських режисерів Девіда Фінчера – майстра описувати життя американців з середнього і вище класів. Різ згадувала у своєму інтерв’ю, що на першій зустрічі з Фінчером, він прямо її запитав – чи не хоче вона зіграти Емі Данн самостійно? Втім ані сама актриса, ані прославлений режисер не побачили лауреатку «Оскара» в цій ролі. Зате дуже швидко у них з’явилася інша кандитатура – Розамунд Пайк. Шанована британська актриса на той час вже набила руку, граючи різних дівчат головних героїв, і чекала на свій зоряний час. Її Емі породила сотні статей і досліджень характеру, а також суперечок про ступінь її «божевілля» або ж божевілля інституту шлюбу і соціального середовища навколо нього. Холоднокровна блондинка не залишила нікого байдужими. Кіно, в якому вона мала бути «дружиною Бена Аффлека» цілком виявилося бенефісом талановитої британки. До слова, скоро Розамунд Пайк повторить свій трюк у трилері «Аферистка». Ми чекаємо із завмиранням серця.

Ex Machina, реж. Алекс Гарленд

У цій камерній науковій фантастиці колишнього письменника, який став потім сценаристом, а тепер і режисером Алекса Гарленда зібралося рівно чотири типажі: умовний «Бог», «Учень», «Покірна красуня» і «Муза». Але «Ex Machina» – це не тривіальна фантастика і на перший план виходить не боротьба «Бога» і «Учня», а особистість «Музи» та її шлях до самосвідомості і свободи, навіть якщо їй доведеться заплатити за це дуже високу ціну. Алісія Вікандер виблискує у sci-fi трилері поряд з Доналом Глісоном і Оскаром Айзеком. Шведська актриса і колишня балерина отримала визнання за ролі в проникливих костюмованих драмах. Саме за такий образ у драмі Тома Гупера «Дівчина з Данії» Вікандер виграла премію «Оскар». І успіх картини «Ex Machina», що вийшла у тому ж році, закріпив зірковий статус Алісії, а також наочно продемонстрував її різноплановість. До слова, як і Розамунд Пайк, цьогоріч Алісія Вікандер повертається до образів, що її так прославили – у фентезі «Легенда про Зеленого лицаря» вона зіграє одночасно і костюмну роль, і образ дуже і дуже фатальної дами.

Тіло Дженніфер, реж. Карін Кусама
Сатиричний горрор «Тіло Дженніфер», на жаль, свого часу став закономірною жертвою рекламної кампанії студії. Фільм рекламували, як чергову шкільну сексі-страшилку з двома красунями в головних ролях – Меган Фокс і Амандою Сейфрід. Але насправді фільм за оригінальним сценарієм лауреатки премії «Оскар» Діабло Коуді («Джуно») був справжнісінькою сатирою на проблеми дорослішання, міжстатевих стосінків і потенціал (або відсутність такого) жіночої дружби. Творці фільму не раз висловлювали жаль щодо промо фільму, яке запускалося студійними босами, але вдіяти з цим нічого не могли. Довгий час «Тіло Дженніфер» вважалося милою дрібничкою, яка зуміла хіба що подарувати відмінну роль недооціненій красуні Меган Фокс. І тільки нещодавно їдка і гіркувата горрор-комедія удостоїлася перегляду. Виявилося, що це більш ніж гідне кіно з дуже яскравими героїнями, які беруть владу в свої руки. Але розпоряджаються нею по-різному.

Дівчина з татуюванням дракона, реж. Девід Фінчер
Девід Фінчер з нами вдруге. Ні не тому, що він на початку 2010-х навмисно вирішив знімати кіно про яскравих жінок під прикриттям стильних трилерів. Просто, як ми зазначали раніше, Фінчер – майстер досліджувати проблеми і вади суспільства в оболонці з приємного і зрозумілого кіно. А проблема гендеру і взаємин чоловічого/жіночого та зміна полюсів сили – тема вкрай делікатна і дуже своєчасна. Фінчер виявився ідеальним режисером для американської версії «Дівчини з татуюванням дракона» – екранізації першої книжки шведського автора Стіга Ларссона. Лісбет Саландер у виконанні Руні Мари вийшла не просто автентичною і відповідною книжковому опису, а й справжнісінькою героїнею – норовливою, безкомпромісною і дуже цікавою. Для Руні Мари роль хакерки, детектива і месниці Саландер стала проривом у великому кіно. І сам містер Бонд Деніел Крейг не затьмарив актрису в знаковому трилері. І це зрозуміло. Такі ролі, як Лісбет – це удача на мільйон.

#кіно
#кінодобірка

Джерело:
112.ua

от myua