Управління з питань конкуренції та ринків Великої Британії (CMA) заблокувало угоду Microsoft щодо покупки американської компанії-виробника відеоігор Activision Blizzard на 68,7 млрд доларів, що може стати найбільшою в історії угодою на ринку відеоігор.
Як зазначає BBC News, ця угода дозволила б Microsoft отримати такі популярні ігри, як Call of Duty, Candy Crush та Diablo. Проте у CMA вважають, що ця угода зменшить конкуренцію на ринку хмарних ігор та призведе до меншого вибору для геймерів.
«Microsoft вже має потужну позицію та перевагу над іншими конкурентами в хмарних іграх, і ця угода посилить цю перевагу, даючи їй можливість підривати нових та інноваційних конкурентів. Хмарним іграм потрібен вільний, конкурентоспроможний ринок, щоб стимулювати інновації та вибір. Найкраще цього досягти, дозволивши поточній конкурентній динаміці в хмарних іграх продовжувати виконувати свою роботу», – заявив Мартін Коулман, який очолював незалежну групу, що досліджувала цю угоду з боку CMA.
[see_also ids=»535191″]
Microsoft і Activision Blizzard не погодилися з рішенням регулятора й заявили, що подадуть апеляцію.
«Рішення CMA відкидає прагматичний шлях вирішення проблем конкуренції та перешкоджає технологічним інноваціям та інвестиціям у Сполучене Королівство. Ми особливо розчаровані тим, що після тривалих обговорень це рішення відображає неправильне розуміння цього ринку та того, як насправді працює відповідна хмарна технологія», – заявив президент Microsoft Бред Сміт.
Він заявив, що Microsoft вже підписала контракти, щоб зробити ігри Activision Blizzard доступними ще на 150 мільйонах пристроїв.
Окрім британського CMA, угода між Microsoft та Activision Blizzard має бути схвалена ще регуляторними органами США та Європейського Союзу.
[see_also ids=»539030″]
У березні російські хакери злили в мережу 16 Гб даних гри S.T.A.L.K.E.R. 2 української студію GSC Game World. Таким чином, вони намагалися повернути до гри російську локалізацію. Наприкінці грудня минулого року на передовій під Бахмутом загинув український кіберспортсмен й один з розробників S.T.A.L.K.E.R. Володимир Єжов.
Влітку 2022 року GSC Game World опублікувала щоденник створення гри S.T.A.L.K.E.R. 2, в якому розповіла про війну в Україні. У ньому можна побачити кадри бомбардувань Києва, руйнування в Ірпені та Маріуполі.