Обертові диски залишилися в минулому, і тепер розробники ігор готові залишити їх на смітнику. Сьогодні Microsoft провела презентацію Xbox Games Showcase і показала, що перша нова IP-адреса Bethesda за 25 років, Starfield , потребуватиме 125 ГБ пам’яті SSD, коли вона дебютує 6 вересня. Це не рекомендація — це мінімальна специфікація для гри в Starfield на ПК.
https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/media.my.ua/feed/434/ed87f3a5bd0be60311df57cf931b270a
Одна гра не є трендом, але в той же час CD Projekt Red також показала, що вона підвищує мінімальні характеристики Cyberpunk 2077 , вимагаючи мінімум SSD, і поступово припиняє підтримку HDD. Хоча зміна системних вимог для Cyberpunk 2077 пов’язана з майбутнім розширенням Phantom Liberty , яке не постачатиметься на старіших консолях Xbox One і PS4 з жорстким диском, незабаром базову гру для ПК буде оновлено до цієї мінімальної специфікації SSD.
«Однією зі змін є вибір припинити підтримку жорстких дисків за мінімальних вимог — твердотільні накопичувачі пропонують швидший час завантаження, покращену потокову передачу та кращу загальну продуктивність порівняно з жорсткими дисками», — пояснює CD Projekt Red у дописі в блозі .
https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/media.my.ua/feed/434/f9a747e81f6d606c15190557c5728626.jpg
Мінімальні характеристики нового Cyberpunk 2077. Зображення: CD Projekt Red
Cyberpunk 2077 не перестане раптово працювати на жорстких дисках, але CD Projekt Red припинить активну підтримку та припинить тестування гри на жорстких дисках, щоб гравці могли зіткнутися з проблемами продуктивності або помилками.
Ми неминуче побачимо, що більше комп’ютерних ігор потребуватимуть як мінімум SSD, оскільки розробники ігор продовжують залишати позаду покоління консолей Xbox One і PS4 і починають розширювати межі Xbox Series S / X і PS5. І Xbox One, і PS4, що постачаються з жорсткими дисками та консолями, завжди сильно впливають на розробку кросплатформенної гри.
Тепер, коли всі консолі поточного покоління є SSD, ми збираємося побачити, що розробники можуть зробити з цією технологією швидкого завантаження, коли вони готові залишити жорсткі диски в підручниках історії. Сподіваюся, ми побачимо, що більше ігор також підтримуватимуть DirectStorage . Це все ще буде поступовий перехід, коли ігри навряд чи будуть фактично заблоковані для запуску на жорстких дисках, але якщо ви все ще любите кружляти від обертового диска, тоді насолоджуйтесь моментом, оскільки розробники готуються перейти до світу SSD швидкість і тиша.